arttistic's Diaryland Diary

-----------------------------------------------------------------------------------------

...ujian esok hari..

aku rasa aku tak paham apa yang jadi hari ni... aku jadi penunggu.. which is rare. Betul kata orang.. seksa betul menunggu ni. Kadang-kadang terdetik kat hati ni boleh ke aku tunggu macam tu punya lama.. boleh ke aku tempuh 3 minggu ni dengan tak membuat kerja-kerja bodoh dalam satu hari macam pegi spy orang?.. aku rasa aku gila 2 3 hari ni.. aku nak sangat jawapan yang aku tak akan dapat dalam jangka masa yang terdekat ni.

Kalaulah aku boleh ubah apa yang berlaku sebelum ni, mesti best... bukan aku kesal ke apa.. cuma aku nak improvekan apa yang berlaku sekarang kesan dari sejarah silam...kalau la boleh...hmm...

11:32 p.m. - 2002-06-09

-----------------------------------------------------------------------------------------

previous - next

latest entry

about me

archives

notes

DiaryLand

contact

random entry

other diaries:

kieli
natinski
clov3ry
m-i-m-i
kaezrin
fengh
beq1855
bintangsepi
nectar3103
arien-star
suddenlyalan
darihati
myzephyr
bintangmalam
hamlet99
m00k3
mu5ings
trsk