arttistic's Diaryland Diary

-----------------------------------------------------------------------------------------

blur afternoon

Mission to Prai , August 14, 2002 ===> FAILED

Boring sungguh. Abg Hasni, my designer was stopped by Ishak, my engineering manager to finish some drawings. I like this guy. He has this quirky sense of humor and smiles like nobody�s business all the time. I think I�m gonna have a good time with him during the lame driving to Prai which was rescheduled on Monday. Nak cakap gatal pun ye gak� tapi nasibla ko.. kalau nak kena ngan aku, tryla..

Hmm.. had a good time with Breguet 2 nights back.Tak balik rumah aku kena paksa sembang hari tu. Tomorrow I�d bring him for a movie or for prawn fitters in Uptown. Bukan senang woo..nak bawak mamat ni keluar gua dia tu. Nak kena book, lepas tu nak tunggu keje die siap, pastu nak tunggu mood dia baik. Silap-silap esok pun dia boleh ubah. Jangan ler.. penat aku tunggu. Next week dah nak gi Bangkok. Alamat aku kena tunggu lagi� but anyway, I finally knew his life story. Now, since I have understood, I just gotta to be patient� heheh..err..boleh ke? Lantak laa�

Weh..cik kieli.. aku nak mintak ampun dari hujung kaki sampai hujung jari kuku kelinking aku sebab tak jadik datang JB ari tu. Keje aku dah bertimbun cam sampah sarap kat ofis tu sapa nak buat. Pastu kena marah ngan klien pun aku sengih je. Baru ni aku dah tension ngan boss aku bagi keje lagi, keje dah le banyak ..kang lambat cam cipan marah. Entah bila diaorg nak double kan gaji aku pun aku tak tahu. Keje free je aku ni. Kalau aku bagi tahu pejabat Buruh mesti aku menang ni.

Wehh..korang jgn memperkecik � kecik kan Red Wings, jenama safety boot tu. Itu le brand terulung diarena construction dewasa kini. Brand tu gak yang paling mahal kat market skang. Adela dalam RM300-500 yang biasanya. Kalau kaki korang tertimbus besi pun, nescaya tak akan parah ke , kopak ke. Aa.. semalam si Abang Hasni, designer aku tu berura2 nak bagi safety boot dia kat aku. Dia pakai sekali je sbb tak bape suit kaki die. Aku yang innocent ni pun pegi la try. Mak aii! Aku tahu la Red Wings, tapi dah le boot cam cowboy amerika tu� pastu besar cam anak gajah. Dia ni lupa ke yang aku ni pompuan ayu? Aku try je semalam. Aku jalan je dah nak jatuh , camana nak lari? Rupa aku sebijik cam Ronald McDonald. Kaki aku kecik aaa.. pegi la bagi Siti Nurhaliza jiran mimi tu�kaki dia besar..saiz lapan�hehehhhe�*evilgrin* ade riak-riak jealous ke tu ?

Ok laa� aku tak de mood nak tuis sangat ari ni. Thanks for a wonderful chat dezie.. ..;) ..nanti bila tiba Prai, I�d give u a call :)

Adios.. aku nak gi makan.

p/s: Kieli...salah tu..kaki aku bukan saiz 4, tapi sebenarnya saiz 3 1/2..har!har!har!

1:40 p.m. - 2002-08-15

-----------------------------------------------------------------------------------------

previous - next

latest entry

about me

archives

notes

DiaryLand

contact

random entry

other diaries:

kieli
natinski
clov3ry
m-i-m-i
kaezrin
fengh
beq1855
bintangsepi
nectar3103
arien-star
suddenlyalan
darihati
myzephyr
bintangmalam
hamlet99
m00k3
mu5ings
trsk